----------> Fan Posts

Prosinec 2011

1D Happy New Year

31. prosince 2011 v 16:17 | Nikol

Tady se hlavního slova ujal Niall...který má mimochodem pěkný svetr Smějící se

2.Díl

31. prosince 2011 v 15:40 | 1D gell |  Příběh
Během cesty Taxíkem, si kamarádka prohlížela Londýn, zatímco já jsem nemohla pustit z hlavy toho kluka, se kterým jsem se srazila před letištěm. Po 15 minutách jsme dorazili k našemu hotelu, zaplatili taxikáři a šli se ubytovat. V hotelu jsme měli pokoj s číslem 8, které je mým nejoblíbenějším! Já jsem chtěla jít do nějakého baru a oslavit příjezd do Londýna, kamarádka samozřejmě souhlasila. Vybalily jsme se, hodily sprchu, nalíčily se, pěkně oblíkly a vyrazily do víru velkoměsta!
Po celém městě to zářilo, všude bylo mnoho lidí a tak jsme šli až na konec centra, kde jsme našli pěkný a nepřeplněný bar. Vešly jsme dovnitř, sedly si k baru a objednaly si. Vypily jsme pár skleniček a šli tančit, na parketu mě oslovil povědomý hlas : ,,Ahoj krásko.´´ Pomalu jsem se otáčela a v duchu si říkala, že ten hlas odněkud znám. Když jsem se otočila viděla jsem ho znovu, toho kluka z letiště. Taky jsem pozdravila a on se zeptal jestli chci jít tančit, já řekla, že jsem tu s kamarádkou a ukázala na ni, ale ona už tančila s neznámým klukem, který byl čirou náhodou kamarád onoho gentlemana. Tak jsme nakonec tančili spolu. Během pomalého, mého neoblíbeného ploužáku jsem se ho zeptala :,,Jak se vlastně jmenuješ?´´ On odpověděl :,,Já se ti nepředstavil? No, já jsem Niall. A tvoje jméno taky neznám!´´
Už mě bolely nohy a tak jsem mu navrhla, ať si jdeme sednou a popovídat k baru. On souhlasil a my si šli sednout a vrátili jsme se k tématu. Já mu řekla :,,Niall je zajímavé jméno, já se jmenuji Alex.´´ Během našeho rozhovoru jsme udržovali oční kontakt a ani jeden z nás neuhnul pohledem. Zdál se mi jako milý, normální Anglický kluk. Když už bylo hodně pozdě, chtěli jsme s kamarádkou odejít, Niall mě poprosil o telefoní číslo. Já mu řekla, že nemám papír ani tužku, on najednou vytáhl propisku a řekl ať mu to číslo napíšu na ruku, já číslo napsala, rozloučili jsme se a odcházely, když v tom Niall ještě dodal :,,Díky za pěkný večer, určitě se brzy ozvu!´´
Cestou do hotelu jsme s kamarádkou Vall celý večer probíraly, Ona jméno Nialla znala, ale já neznala jméno toho jeho kamaráda, tak jsem se jí zeptala jak se vlastně jmenuje. Vall odpověděla, že se jmenuje Harry a že je velice zábavný a milý…Pak jsem se jí zeptala jestli mu dala taky číslo, na to mi řekla, že si je vyměnily navzájem.
Nakonec jsme si řekly, že na to už nebudeme myslet, protože ani jedna z nás nevěděla jestli to nebyl pouze úlet. Došly jsme do hotelu, bylo snad už ráno a tak jsme sebou hodily do postelí a usnuly!

Happy New Year 2012

31. prosince 2011 v 14:33 | 1D gell |  Diary

Štastný Nový Rok 2012 všem

1.Díl

31. prosince 2011 v 11:09 | 1D gell |  Příběh
Máme tu 1.díl nového příběhu od ALEX....mě osobně se to líbí,váš názor napište do komentů! Mrkající

Dnes je to tady, konečně! Na tohle jsem čekala už od svých 15-ti let. Aby jste správně pochopili od 15-tých narozenin plánujeme s kamarádkou, že hned když nám bude 18-náct nasedneme na letadlo a poletíme do Londýna! Obě dvě máme dnes 18 let, tudíž jsme si přály letenku abychom mohli konečně uskutečnit náš plán. Letenku máme až na pozítří, takže to tady pořádně oslavíme, rozloučíme se s kamarády, rodinou a hurá do Anglie!
Od narozenin je to úplný blázinec, přes PC se s kamarádkou domlouváme co si vezme na sebe a všechny ty věci kolem. Zítra konečně letíme! Dneska toho určitě moc nenaspím, jak se budu těšit.
A dnes ten den D, vstanu, utíkám do koupelny abych vypadala k světu, rychle do auta a na letiště! Na letišti už mě čeká kamarádka, která je stejně natěšená jako já. Ty hodiny čekání před odbavením a naložením jsou příšerné! Už jsme se prostě nemohli dočkat. Teď, přesně 12:35 odlétáme z Prahy !
Během letu básním o tom, jak tam zažijeme dobrodružství, potkáme nové kamarády a hlavně nějaký pěkný kluky. Zrovna to poslední se stalo hned na letišti…vysedly jsme z letadla, vzaly si kufry a šli před letiště shánět Taxík, zrovna byl jeden volný a čekal na své cestující, tak jsem se k němu hned vrhla. Ale jak jsem ,šikovná, tak se mi podařilo srazit se s jedním angličanem, který se také hnal k Taxíku. Oba jsme spadli na zem! On se vzpamatoval dřív než já a podal mi ruku, abych mohla vstát, v okamžiku mého vstávání jsem se zadívala tomu anglickému gentlemanovy do jeho modrých očí. Vstala jsem, poděkovala a nasedla i s kamarádkou do onoho Taxíku, který nám ten kluk uvolnil a sám si počkal na další. Když už jsme byli na odjezdu, otevřela jsem okínko a ten kluk mi přes něj řekl : ,,Příště buď opatrná krásko!´´ …Po téhle větě jsem hned věděla, že jsem se zamilovala...

Hah

30. prosince 2011 v 21:04 | Nikol
Ještě se vrácím k Louisovým narozeninám!
Jak roztomilé Usmívající se !!

Any facts about our guys

30. prosince 2011 v 15:40 | 1D gell |  Novinky

1 Když se Zayn někdy nudí vygooglu je si sám sebe

2 Niallovi se jsdnou zdálo že ze světa zmizelo všechno jídlo,probudil se s pláčem

3 Louis píše Liamovi zamilované smsky a vzkazy,aby jeho přítelkyně žárlila

4 Když natáčeli 'find the phone' Niall omylem šáhl Liamovi do rozkroku

5 "Políbili by jste radši holku nebo jedli pizzu?" Harry: "Políbit holku" Niall: "Sníst pizzu"

6 Louisova oblíbená kapela je The fray..

7 Louis nosí boxerky :D

8 Liamovo oblíbené jídlo je čokoláda

9 Poslední kniha kterou Harry přečetl byla Forever Young od One Direction

Zítra budou další tak se těšte

Novoroční předsevzetí kluků z 1D

30. prosince 2011 v 15:24 | 1D gell |  Novinky
Jako asi každý člověk si i ti naši 2 kluci dali Novoroční předsevzetí a tady jsou:
Zayn:" Moje novoroční předsevzetí je rozhodně přestat kouřit."
Niall: "Chtěl bych v Novém roce začít více cvičit."
No tak doufáme,že se to klukům podaří uskutečnit ;)

Harry's taking his driving test today

30. prosince 2011 v 15:13 | 1D gell |  Novinky
Harry si dnes dělá testy v autoškole,tak snad se mu to povede.Hodně štěstí Harry ♥ ;)

Zayn

29. prosince 2011 v 12:11 | Nikol |  Projects
K Louisovým narozeninám no coment...
Máme tu 2.projekt,tentokrát narozeniny Zayna...takže vše stejně jakou 1.projektu